Short-term-Relationship

Esbenismen: Vil du være min kæreste?
ButBear95: Ja, det vil jeg gerne.
Esbenismen: Fedt! Er vi så kærester nu?
ButBear95: Ja men ikke blondine dum.
Esbenismen: Hvad farve er dit hår?
ButBear95: Jeg er faktiskt skaldet.
Esbenismen: ...
ButBear95: Så slår jeg op.
Esbenismen: Nå, det er også bare fint.
ButBear95: Kva er det du meiner.
Esbenismen: Jeg er lige glad din svensker.
ButBear95: Skal vi giftes søde.
Esbenismen: Ja!
ButBear95: Når skal vi gifte oss?
Esbenismen: Til vintersolhverv.
ButBear95: Hvor mangen unger skal vi fa.
Esbenismen: 2 måske?
ButBear95: Jeg elsker deg ? ? ? ? ? ?.
Esbenismen: Eksler også sig skat.
ButBear95: Skal vi kysse?
Esbenismen: Jada.
ButBear95: Kom til meg.
Esbenismen: Okay.. mm..
ButBear95: Har du en søster eller bror.
Esbenismen: Nej, jeg er enebarn.
ButBear95: Jeg er en dreng.
Esbenismen: Det er ok.
ButBear95: Jeg er ikke til piger.
Esbenismen: Det er inte jag heller.
ButBear95: Aa men du är ju männsika då måste du ha ögon.
Esbenismen: Ja, det har jag.
ButBear95: Vilken störning har du?
Esbenismen: Störning?
ButBear95: Skit I det då.
Esbenismen: Ja, pyt.
ButBear95: Så prøver vi en til gang men den her gang på dansk.
Esbenismen: Det synes jeg er en god idé.
ButBear95: Har du set mig.
Esbenismen: Ne.
ButBear95: Hvem er mit Crush?
Esbenismen: Forhåbentlig mig.
ButBear95: Nej jeg elsker dig, skat.
Esbenismen: Haha, godt, ilm.
ButBear95: Jeg er Asbjørn.
Esbenismen: ¨Jaja, shhh..
ButBear95: Det er jeg.
Esbenismen: OK.
ButBear95: Vil du ha en kæreste.
Esbenismen: Ved det ikke.
ButBear95: Jeg kan ikke I.
Esbenismen: I?
ButBear95: Sa ikka poiss w.
Esbenismen: W?
ButBear95: Head aega siis.
Esbenismen: Que?
ButBear95: Qué De Qué.
Esbenismen: 24 años.
ButBear95: Fiu vagy.
Esbenismen: Vgina.
ButBear95: Mi na?
Esbenismen: ...
ButBear95: Ok casemonos.
Esbenismen: Ok computer.
ButBear95: No, I am a Vampire.
Esbenismen: I am Vampire also.
ButBear95: Bist du kein Pferdchen?
Esbenismen: Nein.
ButBear95: Eine frau?
Esbenismen: Ja.
ButBear95: Bist du 9 jahre alt?
Esbenismen: Genau.
ButBear95: Darf ich mit dir zusammen sein?
Esbenismen: Hmm... jaa.. ich glaub.
ButBear95: Ja sehr.
Esbenismen: Uhh..
ButBear95: Don't say 'Uhh.'!
Esbenismen: Ok senpai.
ButBear95: I love you senpai.
Esbenismen: Hai.
ButBear95: Tottemo desu ka?
Esbenismen: Desu desu.
ButBear95: Kennst du attack on titan?
Esbenismen: Ja, na klar.
ButBear95: Dann sag mir ein Gedicht von ihm.
Esbenismen: When everyone you have ever loved are finally gone.
ButBear95: Then you have won the game of life.
Esbenismen: And can go one to the next level.
ButBear95: Tell about your next level?
Esbenismen: Oh, are you sure you can handle my next level?
ButBear95: No te entiendo.
Esbenismen: When everything you have ever wanted is finally done with.
ButBear95: Nothing is real, everything is permitted.
Esbenismen: Everything is real, nothing is permitted!
ButBear95: Not everything is not true. Nothing is not permitted.
Esbenismen: Everything is true, also the things that are not true are true.
ButBear95: Everything you're told is a lie, everything you think is a lie, everything you've ever done was a lie, everything you love is a lie, therefore you are a lie.
Esbenismen: You will fuck animals and dead children.
ButBear95: Hmmmm, I don't think I am childish. Well except that talking with a no brainer could qualify for that.
Esbenismen: Shut up.
ButBear95: You are very mean.
Esbenismen: No, you are.
ButBear95: That would be interesting if that were so.
Esbenismen: Haha.
ButBear95: Lachst du mich aus? Vollidiot.
Esbenismen: HAlt.
ButBear95: Schön.
Esbenismen: Godt!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

PURE FUCKING ESCAPISM (novel under (de)construction)

Mit oprindelige biddrag til Henfald